pondělí 28. července 2014

Životospráva, disciplína a motivace

Včera jsem se rozhodla, že jdu do toho!
23.8. moje první běžecké závody.... Včera po necelém týdnu neběhání jsem si dala 7,08km za 54min. Od začátku určitě pokrok a super výsledek, ale na závody to rozhodně nestačí. No taky jsem neběžela závodní tempo, ale prostě jen tak na rozběhání.
Alča mi přiravuje tréninkový plán a na mě bude, dle jejích slov, už "jenom" životospráva, disciplína a motivace. Životosprávu začínám dnes jídelníčkem od A.Mačingové. Zjistila jsem, že to je jediný jídelníček, který mi vyhovuje a jsem schopná ho dodržovat a má skvělý efekt co se týče změny váhy a postavy.
Motivaci zatím taky mám a ještě zvládnou tu disciplínu a vůli to všechno vydržet.

Večerní trénink začal...no trénink....5km za 41min je šílený, ale běžela jsem celou cestu lesem, terén hroznej, nade mnou hrozící bouřka a prostě mi to vůbec neběželo - toť má o(vý)mluva :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat