pondělí 14. července 2014

Návraty

V sobotu jsme se vrátili domů a opět přišel čas na změnu...tedy spíš na návrat k původnímu. To léto a volnej režim jídelníčku se na mě začíná podepisovat, takže jsem si dala "předsevzetí", že budu vařit víc zdravějc a vyzkouším nějaká nová jídla. A k tomu nějaké to běháníčko a cvičeníčko :-)
S jídlem jsme začali hned - k snídani tvrdý chlebík s žervé, šunkou nebo sýrem, oběd losos s rajčátky a mozarelou, krůtí steaky se zeleninovým salátem a k večeři vaječná omeleta s kukuřicí. K tomu dost pít, občas si přidám do vody šťávu z citronu a během dvou dní je 1,5kg dole. Stačí opravdu málo. A hlavně to jídlo je základ, pohyb už je spíš doplněk a podpora - tak to mám já. Nicméně pohyb je pro mě důležitější co se týče psychiky. Včera jsem se potřebovala doslova vyběhat, pořádně rozproudit ty endorfiny v těle. A tak jsem vyrazila běhat se sousedkou Alenou. Ta mě bohužel po necelém kilometru opustila - Ali, přeju ať je koleno v pořádku. I tak mě ale její, byť krátká, přítomnost strašně nakopla a já běžela jak o život. Jako by nade mnou poletoval nějaký ďáblík, který do mě šťouchal vidlema. Po měsíci běhání můj nejkratší, ale nejrychlejší běh.
 Závěr včerejšího běhu: 4,04km za 27min:14s a tempo 6:45min/km.

Žádné komentáře:

Okomentovat