úterý 23. srpna 2016

Kam se chystám....

Léto bude pomalu končit, užila jsem si ho běháním i neběháním a už na sobě začínám pociťovat, že jak se přehoupne podzim, začnu být nervózní z příští sezony - bude proč být nervozní.

Ale njedřív je potřeba zakončit tu letošní sezonu. A jak jinak než doma na jihu - už potřetí na Night run České Budějovice. Před dvěma roky to byl můj úplně první závod, kde jsem 5km běžela hlavně s cílem doběhnout do cíle. Dneska už vím, že tahle série běžeckých závodů není o překonávání osobních rekordů, ale o zážitku. Potkat tu lidi známé i neznámé a hlavně si to užít. Užít si chci celý den i s dětmi, takže je čeká RWE Kids cup - dětské závody kolem náměstí. Připravený je ještě Boch family run - nezávodní rodinný běh. Jako poslední odstartuje hlavní závod na 10km a já se jako vždy vydám na trasu dlouhou 5km, kde je hlavním partnerem Avon a výtěžek jde na podporu boje proti rakovině.


"WE ARE FAMILY" je koncept, který zapojí do běhu celou rodinu.



S kým se zase v Budějcích uvidím? :-)

2 komentáře:

  1. Jsem nadšená! Já začala běhat loni v červnu :-) Do té doby jsem tvrdila že běhám jen v sebeobraně a uběhnout kilometr v kuse byla pro mě nepředstavitelná dálka :-D Letos jsem si zkusila první závod 3km a kdybych měla poblíž nějakého nadšence jako ty, tak bych běžela i tu pětku v Budějovicích. Dlouho jsem nad ní váhala, ale nechtělo se mi tam vydávat samotné :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, takže během příštího týdne dáme pokec u kafe, kde to naše běhání probereme a v sobotu běžíš se mnou Night run, ok? :-D

      Vymazat