úterý 30. června 2015

Srovnáníčko

Po 1/2maratonu si přijdu jako znovuzrozená. Tedy co se týče běhání. Ten pocit, že jsem to dokázala mě žene dál a tak po dnešním běhu mě napadlo udělat si takové malé srovnáníčko :-) Rok se s rokem sešel...tenkrát, když můj "běh" rozhodně nevypadal jako běh, jsem si vůbec nepředstavovala, že za rok budu běhat takovou rychlostí jako dneska. Vím, žádný zázrak to není. Asi tak 90% běžců běhá rychlejc než já. Docela mě překvapuje, kolik v Soběslavi potkávám běžců, kolik lidí o běhání mluví, kolik ženských se "prokecne", že začínají nebo už běhají. Je to fajn, když v tom nejsem sama :-) 

Dneska, když jsem si pěkně funěla a poctivě ze mě lilo, předběhla mě paní stylem "Já si tu jen tak vyklusávám" - v tu chvíli si fakt připadám jako největší looser. Ale jen co mi zmizela z dohledu, už mám zase svojí náladičku a pohodičku :-)

A nebo když jedeme s Gábi a dětma na kolech, kolem proběhne "teta" a my jí na tom kole prostě nedojedeme? To jako chvíli trochu nechápu :-D

No ale cooo...pořád běhám, pořád mě to baví a nějaký to zlepšení tam je.

Aktuální cíl - 10.10.2015 Night run České Budějovice - 5km pod 30min (zatím 31:37 z 11.3.)


Žádné komentáře:

Okomentovat